Bembole karting.jpeg

Tiedote - karting

06.04.2021

Bembölen radalla on vielä lunta, joten ajaminen ei ole mahdollista. Ilmoitamme kotisivuilla ja Facebookissa, kun rata on käyttökunnossa.

Huhtikuussa rata on vain omien jäsenten käyttöön. Maksa kertamaksu tai kausimaksu, ennen radalle menoa ja ilmoita numeroon 044 5344 571, kun olet menossa radalle.

Ratakahvila avataan toukokuussa ja paikalla on myös ratamestari. Myös muiden kerhojen jäsenet ovat tervetulleita ajamaan toukokuusta lähtien.
Rata on avoinna ma, ti ja ke klo 17.00 - 20.00.

Ratamestari paikalla. Kysy rohkeasti neuvoja!

Karting kokeiluillat / vuokra-autot

Aikaisempina vuosina vuokra-autoilla on päässyt ajamaan radan aukioloaikoina. Harrastajamäärän kasvun ja turvallisuuden vuoksi järjestämme uusille innokkaille kuljettajille mahdollisuuden kokeilla kartingia tiettyinä iltoina. Klikkaa lisätietoa tästä.

Puffokarnevaali muuttaa hieman nimeään ja tarkoitustaan. Tulevana kesänä järjestetään kolme Puffoiltaa, joihin myös muut hitaammat aloittelijat ovat tervetulleita. Enää ei jatketa aivan pelkällä kisateemalla, vaan otetaan rennompi ote ja käydään lippumerkkejä läpi, tehdään lyhyitä ajoharjoitteluja ja pidetään muuta vapaata ajoa. Toki myös kisa voidaan järjestää, jos osallistujat näin haluavat. Myös muiden seurojen kuljettajat ovat tervetulleita mukaan!

Tapahtumien päivämäärät löydät täältä.

Espoo Motorsport Club ry
Postiosoite: